Tuesday 11 September 2012

ΑΝΘΡΩΠΟΙ η΄ ανθρωπάκια ποιοί είμαστε

Ο καθένας από εμάς έχει νά μάς πεί μιά δικιά του ιστορία πού γι΄αυτόν θά είναι  μιά δυνατή εμπειρία ένα πάθημα πού μέ τά χρόνια τού έγινε μάθημα,
ένα γεγονός πού τού συγκλόνησε τήν ζωή του καί τήν ανατάραξε , είτε ευχάριστο ,είτε δυσάρεστο , καί όμως παρ΄ όλα αυτά  δέν  θέλει  νά μάθει καί τό μόνο πού τόν ενδιαφέρει είναι μόνο καί μόνο ή προσωπική του ευχαρίστηση , τό εγώ του καί τίποτα άλλο  ΚΑΙ ΄τοτε θά ακούσω εκείνο τό συνταρακτικό {Ευτυχώς Εγώ δέν είμαι τέτοιο άτομο , δέν ξέρεις πόσο άνθρωπος είμαι Εγώ , ξέρεις τί γνωριμίες έχω Εγώ καί πώς μού συμπεριφέρονται καί πόσο πολύ μέ αγαπάνε μάλλον δέν ξέρεις τίποτα γιά Εμένα } Μήν στεναχωριέσαι  από αυτές τίς λίγες   προτάσεις κατάλαβα παρά μά πάρα πολλά  κα;ί πάνω από όλα πόσο κοινότυπος είσαι  δηλ΄ένα ανθρωπάκι πού προσπαθεί  μέ υπεράνθρωπες προσπάθειες  νά τό παίξει άνθρωπος αλλά σάν καί σένα υπάρχουν πολλοί  καί σέ όποα εθνικότητα θέλεις  καί σέ όποια ήπειρο θελεις  ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΗΣ  γεννιέσαι , δέν διδάσκεσαι ,δέν τό επιδεικνύεις , αλλά μάλλον εσύ αυτό τό διδάχτηκες πολύ καλά  καί μέ αυτον τόν τρόπο στη θεατρική σκηνή πού λεγεται ζωή ξέρεις νά παίζεις άριστα τόν ρόλο σου ωστε νά υπάρχουν αφελείς , αγαθοί καί εσύ με τό υπεροπτικό σου ύφος νά  τούς ] δείχνεις πόσο ανθρωπιστής είσαι  {Εδώ χειροκροτάμαι  τήν ερμηνεία  τού Ηθο-ποιού }Λυπάμαι πού ούτε στήν Επίδαυρο δέν υπάρχουν τόσο φτασμένοι ΗΘΟ-ΠΟΙΟΙ  γιατί τόσα ταλέντα νά χάνονται,Νομίζετε 'οτι τό παράκανα θά τό ευχόμουνα ολοψύχως αλλά εάν ρίξετε μιά προσεκτική ματιά γύρω σας  καί δείτε μέ τά μάτια σα;ς τό θέαμα θά σάς αηδιάσει μήν απομακρυνθήτε.    

No comments:

Post a Comment


Note: only a member of this blog may post a comment.